WOW0821240209BLCLJLLLML

Cosul meu
Checkout Secure

FAQs

FAQs
d

Cât costă transportul?

Transportul prin FanCourier costă 20 lei (iar coletul poate ajunge la tine în 24-48 ore, în funcție de distanță). Începând cu luna noiembrie 2016, toate coletele se vor expedia exclusiv prin serviciul de curierat FanCourier - indiferent de localitate. 

Ia în considerare că sâmbăta este zi scurtă (adică se lucrează doar până la ora 12.00 la prânz), iar duminica este zi nelucrătoare.

În cazul în care comanda depășește 500 lei, transportul este GRATUIT.

Category: FAQs
d

În cât timp ajunge comanda mea?

Cu FanCourier coletul tău ajunge a doua zi sau în cel mult 2 zile lucrătoare, la adresa menționată pe comandă. În cazul localităților cu kilometri exteriori sau la distanțe mai mari de sediile FanCourier livrarea poate fi întarziată, însă va ajunge la tine acasă în termen de maximum 3 zile lucrătoare.

Category: FAQs
d

Care sunt modalitățile de livrare?

Începând cu luna noiembrie 2016 toate coletele vor fi expediate prin FanCourier indiferent de localitate. Termenul de livrare este de 1-2 zile pentru localitățile în care există sediu FanCourier și 2-3 zile lucrătoare pentru localitățile cu kilometri exteriori.
Taxa de transport, indiferent de localitate, este fixă: 20 lei pentru colete cu valoare sub 500 lei și GRATUITĂ pentru coletele cu valoare de peste 500 lei.

Category: FAQs
d

În cât timp mă sunați pentru confirmare?

Confirmarea telefonică a unei comenzi se face în maximum 24 de ore de când ai finalizat comanda pe site. Dacă nu te-am sunat în acest interval, verifică dacă ne-ai lăsat numărul de telefon corect, dacă ai telefonul deschis și dacă mai ai baterie / semnal.
În cazul în care nu răspunzi (în 2 zile de când ai făcut comanda) vei primi un e-mail de la noi prin care te vom ruga să ne confirmi comanda.
În perioada reducerilor/promoțiilor/sărbătorilor poate dura chiar și până la 48 de ore să te sunăm, dar te vom contacta cu siguranță pentru a confirma comanda.

Category: FAQs
d

De ce nu-mi răspundeți la telefon / e-mail?

Programul nostru de lucru este de luni până vineri de la ora 10.00 la 16.00. Dacă te încadrezi în acest interval orar și nu reușești să dai de noi la telefon, înseamnă că sunt toate liniile ocupate cu confirmarea altor comenzi. Dar, de îndată ce încheiem convorbirea, te vom suna și pe tine. La e-mailuri, termenul de răspuns este de 24 de ore, acordă-ne timp să răspundem tuturor mesajelor și vom ajunge cu siguranță și la al tău. 
În afara orelor de program și ]n weekend nu prea avem cum sa răspundem nici la telefon, nici pe e-mail, dar te vom contacta în cel mai scurt timp.

Category: FAQs
d

De ce comanda mea apare ca NECONFIRMATĂ?

Înainte de toate, verifică ce număr de telefon ai lăsat pentru confimare. De cele mai multe ori, asta e problema. Dacă numărul e greșit, telefonul e închis sau fără baterie ori semnal, verifică-ți căsuța de e-mail (caută și în SPAM / BULK, ca să fii sigur/ă). Sigur vei avea un e-mail de la Getfloow în care te rugăm (frumos) să ne răspunzi la telefon ca să iți putem trimite comanda. Nu de alta, dar vrem să fim siguri că tu ai facut comanda, că o mai vrei și că produsele îți vor veni bine.

Category: FAQs
d

De ce comanda mea apare ca ANULATĂ?

Înainte de toate, verifică ce număr de telefon ai lăsat pentru confimare. De cele mai multe ori, asta e problema. Dacă numărul e greșit, telefonul e închis sau fără baterie ori semnal și nu ai mai verificat nici adresa ta de e-mail de 3 zile, am anulat comanda ta pentru că nu am reușit să dăm de tine.
Dacă numărul de telefon pe care l-ai lăsat în comandă este al bunicii, mamei, tatălui, fratelui, cățelului tău, e posibil ca cel/cea care ne-a răspuns la telefon să fi anulat/confirmat deja comanda ta. Discută cu cel al cărui număr de telefon l-ai lăsat pentru confirmare și apoi contactează-ne.

Category: FAQs
d

Cum plătesc produsele comandate?

Daca ai ales să plătești cu cardul de credit și plata a fost procesată și acceptată cu succes, nu îți rămâne decăt să aștepti coletul - care va veni fără ramburs. În orice caz, îți vom confirma plata o dată cu confirmarea telefonică a comenzii. 
Dacă ai ales plata ramburs, vei plăti cash pachetul cu produsul/produsele atunci când ajunge la tine cu Fan Courier.

Category: FAQs
d

Pot verifica produsele înainte de a ridica pachetul?

FanCourier nu permite deschiderea coletelor înainte de a fi plătite. În orice caz, înainte de a plasa comanda, folosește cu încredere grilele de marimi, detaliile de produs sau numărul de telefon 0724.017.740 ori adresa de e-mail getflooow@gmail.com pentru a clarifica orice nelămuriri legate de material, mărime etc. Poți face asta și la confirmarea telefonică a comenzii, după ce ai plasat deja comanda.
În cazul în care produsele nu îți sunt bune sau nu sunt pe gustul tău (sau orice alt motiv ai avea), poți schimba cu orice alt produs de pe site sau poți cere returnarea contravalorii. Vezi detalii legate de returnarea produselor la categoria "Ce fac dacă nu-mi place / nu-mi este bun produsul comandat?".

Category: FAQs
d

Ce se întâmplă dacă nu ridic / refuz pachetul?

În cazul în care nu ridici coletul sau îl refuzi, acesta se întoarce la noi și comanda ta este anulată. 
Ne poți contacta ulterior să ne comunici de ce nu l-ai ridicat sau de ce ai ales să îl refuzi și te putem ajuta cu o nouă livrare (la o alta adresă, către alt destinatar sau prin altă modalitate de transport). 

Category: FAQs
d

Ce fac dacă nu-mi place / nu-mi este bun produsul comandat?

În primul rând ne anunți pe noi printr-un e-mail la adresa Getflooow@gmail.com sau cu un apel la numărul de telefon 0724.017.740. Nu uita să menționezi cel puțin un element de identificare: fie numele de pe care s-a făcut comanda, fie numărul comenzii. 
Orice comanzi de pe site poate fi schimbat în termen de 14 zile de la primirea coletului cu 2 condiții: 
1. Produsul să fie în starea în care l-ai primit, cu etichetele atașate și cu cutia originală (în cazul shoesilor). Să nu prezinte semne de uzură, pete sau defecte apărute în urma purtării. 
2. Să plătești taxa de transport până la noi. Taxa de transport pentru produsul cu care vei face schimbul va fi suportată de către Get Floow. 
Orice schimb trebuie confirmat dinainte de noi! Nu acceptăm nici un colet, dacă nu ne-ai anunțat înainte că ai trimis un schimb către noi. În plus, trebuie să-ți transmitem adresa la care să îl trimiți (care diferă în funcție de modalitatea de transport aleasă).

NU acceptăm colete cu ramburs CASH, cu ramburs COLET sau care sunt ambalate necorespunzător. 

NU lipi adresa sau plicul cu AWB direct pe cutia de shoes, ambalează produsul într-o pungă de transport sau în hârtie pentru a evita deteriorarea. 

NU ne asumăm răspunderea pentru coletele care ajung la noi deteriorate. 

Category: FAQs
d

Cum stă treaba cu garanția?

În cazul în care produsul comandat de la noi prezintă un defect de fabricație, ai timp 30 de zile calendaristice să îl schimbi.

Dacă defectele au apărut în urma purtării adecvate (conform instrucțiunilor care au însoțit produsul) în termenul de 30 de zile de la recepționare, produsul va fi înlocuit ori reparat în termen de 14 zile de la recepționarea acestuia la sediul Getfloow. În cazul în care produsul nu mai poate fi reparat ori înlocuit, Getfloow își rezervă dreptul de a returna clientului contravaloarea acestuia (exceptând taxele de transport). 

Toate detaliile referitoare la termenii acordării Garanției sunt menționate pentru fiecare categorie de produse în parte. Pentru aplicarea și soluționarea garanției ai nevoie de factura de cumpărare/bonul fiscal care atestă achiziția din magazinul nostru în original sau copie. 

Dacă ai uzat produsul fără să ții cont de indicațiile de pe etichetă și de pe Instrucțiunile de utilizare (care însoțesc orice produs cumpărat de la Getfloow), termenii acordării garanției nu mai sunt valabili. Așa că ai grijă de hainele & shoesii tăi.

Category: FAQs
d

Se pot aduce modele / mărimi pe comandă?

Dacă vezi ceva care îți place pe site, te sfătuim să nu stai pe gânduri. Colecțiile sunt limitate (ne și mândrim cu asta) și e posibil să nu primim de două ori același model. Pentru că lucrăm cu stocuri pre-comandate, nu putem prelua comenzi speciale sau comenzi pentru produse din sezoane anterioare.

Category: FAQs
d

Pot face comandă și dacă nu am cont pe site?

Sigur. Dar trebuie să completezi oricum toate datele pentru livrare. Iar dacă te răzgândești și îți faci totuși cont, ai parte de promoții, newslettere și beneficii de care se bucură doar utilizatorii înregistrați. 
De asemenea, tot din contul de utilizator, poți verifica statusul comenzilor tale, serviciu care nu este disponibil utilizatorilor neînregistrați.
Dacă ești pe fugă sau nu ai acces la computer și dorești să plasezi o comandă, ne poți contacta telefonic la numărul 0724.017.740 și vom înregistra noi comanda ta în timp real. 
De asemenea, poți trimite comanda ta și pe e-mail la adresa getflooow@gmail.com, urmând ca noi să te contactăm pentru confirmare. 

Category: FAQs
d

Aveți si magazine fizice?

Momentan activitatea o desfășurăm doar in mediul online.

Category: FAQs


Adăugat în coș!